ponedjeljak, 8. prosinca 2014.

Naš poklon Vama

NOVOGODIŠNJI RITUAL

Dobar početak je pola posla!

Kako bi blagoslovili svoj život za sljedećih 12 mjeseci, provedite ovu jednostavnu a posebno moćnu čaroliju.

PRIBOR: manja bijela svijeća i manja zelena svijeća koje mogu gorjeti do 30 min- npr. lučice, eterično ulje bora, 2 komada papira, olovka.


VRIJEME: ponoć na Novu godinu ili jutro Nove godine


RITUAL:
*Udobno se smjestite u dijelu vašeg doma koji Vam je najdraži. Opustite se i vizualizirajte kako otpuštate staru godinu a puštate u svoj život novu.
*Upalite bijelu svijeću. Na papir napišite listu svega onoga iz 2012. što želite otpustiti iz svoga života. Zatim taj papir zapalite na plamenu svijeće. Pri tome zamišljajte otpuštanje energije svega napisanoga i izgovarajte:

Nad plamenom ove svijeće
izgaraju sve moje nedaće.
Papir u pepelu nestaje
i svaki napisan problem prestaje.
Neka bude tako!!!

* Pustite da svijeća izgori do kraja. Ostatak voska i pepel od papira zamotajte u neki ubrus i do kraja toga dana bacite i rijeku izgovarajući:

Sve što je loše došlo neka rijeka odnese
a dobro neka mi donese.

* Nakon što je bijela svijeća izgorjela uzmite zelenu svijeću i poprskajte sa par kapi eteričnog ulja bora i upalite ju. Na drugi papir napišite sve ono što želite da uđe u Vaš život u 2013. Dajte si vremena za to. Nakon toga čitajte na glas sve napisano. Pri tome osjećajte pozitivnu energiju riječi s papira i zamišljajte kako se svaka napisana „stavka“ upravo i ostvaruje. Osjetite njihovu radost!
*Nakon toga izgovarajte:

Riječi s ovog papira
čuvajte tajnu mojega mira.

S Novom godinom u moj dom uđite
i svakim novim danom kroz njega prođite.

Sreću mi donesite
i moje bogatstvo postanite.

Neka bude tako!!!

* Pustite da svijeća izgori do kraja. Ostatak voska zamotajte u papir sa riječima i spremite ga na neko Vama posebno „sveto“ mjesto. Čuvajte ga do kraja godine kada ćete ga baciti u rijeku i zahvaliti mu se